top of page
tex old paper book page op new.jpg

הסיפור יתחיל בפרזנו

הסיפור יתחיל בפרזנו הוא נובלה המתארת טיול קיץ של משפחה ישראלית עם ילדים מתבגרים בחוף המערבי של ארה"ב. המשפחה עוברת בארבע תחנות שכל אחת מהן היא גם פרק בנובלה - פרזנו, יוסמיטי, ברקלי וניו יורק. הנושאים המרכזיים בהם עוסקת הנובלה הם ההתבגרות והמתח שהיא יוצרת בתוך המשפחה הגרעינית, מקומו של הסיפור בחיינו וההשפעה של הטכנולוגיה על עצם האפשרות לספר סיפור. רוח של פרידה כפולה שורה על הנובלה - פרידה מהתקופה של משפחה עם ילדים קטנים שמסתיימת בתקופת ההתבגרות ופרידה מהעולם שבו הספר היה מדיום מרכזי.
בנובלה משובצים שבעה סיפורים קצרים שמקיימים קשרים תמטיים עם הנושאים המרכזיים בהם הנובלה עוסקת ועם המקומות בהם עוברת המשפחה - כך למשל, ב"סיפורי מלון" פקיד מלון בפרזנו פוגש אורח מסתורי שמדבר על כך שהסופר צריך "לרכוב על הסיפור כמו שגולש רוכב על גל", ב"הסיפור הגדול" סטודנט לאנתרופולוגיה נוסע ליוסמיטי כדי לשחזר פרקטיקה אינדיאנית של "להביט בעיני הדוב" במטרה לחוות את "הסיפור הגדול" וב"השוכחים" בעל חנות ספרים בניו יורק משתמש בטכנולוגיה של מציאות וירטואלית כדי לשחזר את רגע ההגעה של סבו, שהיגר מגרמניה, אל חופי מנהטן.

מתוך הנובלה:
ואימא ועומר, אל המפלים! אל המפלים! כאילו שם, במקום בו המפלים צונחים מהצוקים, יש משהו, איזו תמצית של הנוף, נקודת הדהוד, שער... אולי לא רק לכל אדם יש שער מיוחד לו, כפי שהציע קפקא, אולי גם לכל משפחה יש את השער שלה ושם, במקום בו המפלים צונחים מהצוקים, אולי נמצא השער של משפחת רז.

עלות: 50 ₪ (כולל משלוח בתוך ישראל)
משלוח לחו"ל: 10 ₪
ניתן לשלם בהעברה בנקאית לפי הפרטים הבאים:
"שמע מינה בע"מ", בנק דיסקונט, סניף רחביה 66, מספר חשבון – 0176344804
או בביט בטלפון שמופיע כאן.
יש למלא את טופס הרכישה שנמצא בתחתית הדף.

0526534571

טלפון:

דוא"ל:

ספר-חדש2.jpg

#007

הסיפור יתחיל בפרזנו
מהעיתונות

הזמינו מכהל

מלאו את הטופס ושלמו

בביט BIT לטלפון הסופר\יוצר\ת

אפשרויות לרכישה

תודה רבה על הזמנתכם! נהיה אתכם בקשר בקרוב

bottom of page